למשרדנו הגיעה לקוחה אשר בעלה המנוח נפטר בבית החולים וולפסון לאחר שהתמוטט בסופר בו ערכו בני הזוג קניות.
מעבר על התיעוד הרפואי העלה, כי לאחר שהמנוח התמוטט בסופר, הוא טופל מיידית והובהל לבית החולים וולפסון, שם טיפלו בו מבחינה לבבית.
למרות שהמדדים של המנוח התייצבו, המנוח היה חסר הכרה אך עם זאת המשיך הצוות הרפואי לטפל בו מבחינה לבבית בלבד ובין היתר הוחלט על מתן מדללי דם. בדיעבד הסתבר כי במהלך הנפילה בסופר נפגע המנוח בראשו באופן בו מתן מדללי הדם בבית החולים רק החמיר את מצבו הנוירולוגי, שהפך בעקבות כך לבלתי הפיך. מומחה רפואי שבחן את התיעוד קבע כי לו הצוות הרפואי היה מתייחס בזמן אמת גם לנזק הנוירולוגי, ניתן היה להציל את חייו של המנוח.
כאשר זוהה המצב הנוירוכירורגי הקשה הועבר המנוח לבית החולים איכילוב, ושם קבע הצוות הרפואי כי הטיפול שניתן למנוח בבית החולים וולפסון החמיר עשרות מונים את מצבו הנוירולוגי עד כדי שהפך בלתי הפיך. המנוח לא שרד ונפטר כתוצאה מהאירוע.
בימים אלו הגיש משרדנו תביעה כנגד בית החולים וולפסון ומדינת ישראל, בטענה כי רשלנות הצוות הרפואי מנעה את הצלת חייו של המנוח.
ראו בכתבה על המקרה שפורסמה בעיתון "פוליסה" ביום 31.5.2016:
תגובות (0)