זו בדיוק השאלה שנשאלת בעניינה של צילה אלנר. קשישה סיעודית אשר כל שביקשה הוא לקבל את תגמולי ביטוח הסיעוד, אשר פרמיות בגינו שילמה מדי חודש שנים רבות. בהתאם, פנתה צילה בעזרת ביתה שושי לחברת הביטוח כלל שביטחה אותה באמצעות קופת החולים לאומית.
חברת כלל הכירה בצילה כאישה סיעודית שזכאית לתגמולים, אך באותה נשימה סירבה לשלם לה את תגמולי הביטוח בטענה שמי שאמורה לשאת בהם היא חברת הראל שביטחה את צילה לפני כן, במועד בו לטענת כלל, הפכה כבר צילה סיעודית. חברת הראל, כמה מפתיע, טוענת באופן נגדי שעל כלל לשלם לצילה את תגמולי הביטוח.
והנה, על אף ששתי חברות ביטוח מסכימות שהמבוטחת צילה זכאית לתגמולים, הוחלט לא להעביר לה כל תגמול ולערוך מאבק בין החברות, בזמן שצילה המבוטחת היא למעשה הקורבן שצריך להמתין לאותו "ריב אוהבים" בין חברות הביטוח.
צילה וביתה שושי פנו אל משרדנו, ואנו הגשנו תביעה משפטית במטרה לחייב את חברות הביטוח לשלם לצילה את שמגיע לה. מאבקים פנימיים בין חברות ביטוח הם לגיטימיים, אך לא נאפשר שהם יעשו על גבם של מבוטחים סיעודיים.
ראו כתבה ששודרה בערוץ 1 בנוגע לתביעה זו:
ראו בנוסף כתבה שפורסמה בתקשורת:
תגובות (0)